Post by comapelavi on Feb 15, 2022 14:10:26 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Hole.io ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Hole.io IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ øke utholdenhet hack ▞▞▞
▞▞▞ Hole.io 2022 version ▞▞▞
Dette pleide å være så morsomt nå du ser annonser mer enn du faktisk spiller spillet, det er ikke morsomt og bare en stor sløsing med tid.
Det er et ok spill, men legger til.. bare nei, jeg vil ha mer å spille, men prøver ikke å være frekk. 3 🌟
Artig spill!! Bare for mye reklame.
Gir valget mellom å bruke annonser for å øke poengøkningen og tvinger deg til å se dem uansett. 3 annonser per 2 minutters kamp obligatorisk. Søppel
ALT for mange annonser. Annonser hvert 45.–75. sekund. Annonsene med belønning fungerer ikke engang halvparten av tiden.
Jeg elsker virkelig dette spillet, det er veldig vanedannende, men jeg innså at når jeg får over 500 poeng er det veldig tregt og tregt. Jeg ser på Wi-Fi-barene mine, men de er alle fulle. En gang kom jeg til 2000+ poeng, og spillet tok meg ut av appen siden det var så tregt og fortsatte å feile. Spillet er fortsatt kjempegøy, men jeg håper ikke de fikser det.
Ninja Arashi 2 Aventură epvp
Artig spill. For mange legger til i disse dager.
Må se en annonse hvert minutt. Ved starten av spillet et minutt inn i kampen og etter kampen. Spillet feiler og ditt hull vil ikke bevege seg. Bare dårlig hele veien rundt
Det er utrolig, og hvis annonsene plager deg bare slå av wifi-en din, jeg har elsket dette lenge, jeg vet ikke hvorfor det er så mange dårlige anmeldelser om annonser som bare å slå av wifi-en og boom
Så mye moro espeseli battel royal var du må spise hver eneste
Jeg elsker absolutt dette spillet! Men hver gang jeg prøver å spille nå krasjer spillet flere ganger og fryser og henger, og det er veldig vanskelig å fortsette å spille, forhåpentligvis fikser disse feilrettingene slik at jeg kan fortsette å spille og elske dette spillet
Denne appen er kjempemorsom, og jeg ville ikke engang hatt noe imot alle annonsene, bortsett fra én annonseplassering. Jeg ville vært villig til å spille hvis jeg bare måtte se en annonse på slutten av hver kamp og hvis jeg vil ha et løft. Men den spør deg også om du vil se en halvveis i hver runde, og selv om du klikker nei takk (b/c det gir deg et løft hvis du ser den), tvinger den deg til å se en annonse uansett, og det er det ikke til og med en kort annonse! Ta ut den halvveis annonsen, så slutter jeg å slutte halvveis i runden
Ødelagt av alle annonsene
Bare ett ord: Utrolig
Helt ok da
Så mange annonser nå... Appen krasjet etter pause ved første spill.
Så mange tillegg, ingen tid til å spille engang.
Hole.io Zręcznościowe klou
Det er verdt 4 dollar for ikke å få disse annonsene
Pauseannonsene har gjort dette spillet uspillbart.
Bra, men du kan bare gå til nivå 19 i Battle Royal, så hvis alle andre i spillet er på nivå 19 kan dere ikke spise hverandre.
Alt for mange annonser
nam
Konseptet med dette spillet er veldig dumt etter min mening. Blir veldig kjedelig etter en stund, pluss at etterslepet er forferdelig. Jeg mister helt kontrollen noen ganger. Og spillingen er virkelig ubalansert, å komme til toppen er enten truffet eller savnet. Det kommer bare an på hvor du spawner. Spawn ved siden av parken og det er en garantert seier, spawn på de ytre delene av kartet og du er i grunnen skrudd. Ingen ferdigheter involvert. Men det er en anstendig tidsmorder, det skal jeg gi den.
Spillet legger veldig mye
Jeg elsker dette spillet og mlre når jeg vil slappe av, men det eneste dårlige er at dette spillet er veldig vanedannende, du kan bare ikke slutte å spille, du vil alltid ha best poengsum hver gang du spiller
Hole.io 街機 wpf
Hole.io Zręcznościowe klou
Du ødela det. 80 % av spillingen er annonser, + 4 dollar for å slå dem av? Bli ekte.
Annonser er uutholdelige. Absolutt søppel.
SVINDEL. Jeg betalte for ingen annonser og fikk samme mengde annonser. Aldri mer enn 60 sekunders spill uten annonse. IKKE GI DISSE MENNESKENE DINE PENGER. Bør fjernes fra Google Play for dette.
Bra, men kunne vært bedre. Det er et flott tidsfyll og de forskjellige modusene er gode, men tiden per runde er for kort til å virkelig nyte dem. Ville vært bra for litt lyd. Betal også for ingen annonser og få dem fortsatt på halvtid! Så det er en hel stjerne tapt!
Denne appen er dårlig trenger tilgang til dataene dine. Denne appen er dårlig, jeg gir den ingen stjerne
Bra og enkelt spill
Bokstavelig søppel sløsing med tid. Annonser midt i spillet.
Må se en annonse halvveis i hvert spill og etterpå